Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25973
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กาญจนา พรมซาว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:52:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:52:29Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 428.1 ก232ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491510 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25973 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- คำศัพท์ | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การใช้ภาษา | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.title | การใช้แนวการสอนพหุประสาทสัมผัสเพื่ีอส่งเสริมความรู้คำศัพท์และความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 = Using multi-sensory approach to promote english vocabulary knowledge and writing ability of Prathom Suksa 5 Students / กาญจนา พรมซาว | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0853kp_tpg.pdf | 630.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0853kp_abs.pdf | 499.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0853kp_con.pdf | 540.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0853kp_ch1.pdf | 944.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0853kp_ch2.pdf | 2.63 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0853kp_ch3.pdf | 848.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0853kp_ch4.pdf | 557.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0853kp_ch5.pdf | 709.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0853kp_bib.pdf | 806.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0853kp_app.pdf | 2.43 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.