Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25972
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศักดิ์ชาย ขวัญสิน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:52:28Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:52:28Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 519.0712 ศ111ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491496 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25972 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | สถิติ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- ลำพูน | en_US |
dc.title | การพัฒนากิจกรรมการเรียนรู้เรื่องสถิติ โดยการใช้บริบทเป็นฐานสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนบ้านปงแม่ลอบ จังหวัดลำพูน = Developing learning activities on the topic of statistics using context-based approach for Mathayom Suksa 3 students at Ban Pongmaelob School, Lamphun Province / ศักดิ์ชาย ขวัญสิน | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0953sk_tpg.pdf | 584.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0953sk_abs.pdf | 568.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0953sk_con.pdf | 601.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0953sk_ch1.pdf | 663.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0953sk_ch2.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0953sk_ch3.pdf | 592.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0953sk_ch4.pdf | 3.3 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0953sk_ch5.pdf | 721.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0953sk_bib.pdf | 621.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0953sk_app.pdf | 4.11 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.