Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25930
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อาทิตยา จิตบาล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:52:03Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:52:03Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 373.133 อ243ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478640 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25930 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนดาราวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | การใช้กิจกรรมการเรียนการสอนแบบพหุปัญญาเพื่อเพิ่มพูน ความสามารถในการอ่าน การเขียนภาษาอังกฤษและทักษะการทำงานร่วมกันของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 = Using multiple intelligence activities to enhance English reading, writing abilities and cooperative skills of Mathayom Suksa 3 students / อาทิตยา จิตบาล | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0353aj_tpg.pdf | 549.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0353aj_abs.pdf | 445.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0353aj_con.pdf | 446.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0353aj_ch1.pdf | 498.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0353aj_ch2.pdf | 582.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0353aj_ch3.pdf | 504.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0353aj_ch4.pdf | 456 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0353aj_ch5.pdf | 458.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0353aj_bib.pdf | 472.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0353aj_app.pdf | 680.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.