Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSakda Swathananen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:51:55Z-
dc.date.available2014-09-18T08:51:55Z-
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.govdocTh 370.72 S158Pen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1475472en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25916-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherChiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2009en_US
dc.subjectAction research in educationen_US
dc.subjectEducation -- Researchen_US
dc.titleParticipatory model for the development classroom action research competencies of mathematics student teachers = รูปแบบการมีส่วนร่วมในการพัฒนาสมรรถนะด้านการวิจัยเชิงปฏิบัติการในชั้นเรียนของนักศึกษาฝึกประสบการณ์วิชาชีพครู สาขาวิชาคณิตศาสตร์ / Sakda Swathananen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.