Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25913
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กมลพรรณ องค์ชัย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:51:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:51:53Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 373.133 ก167ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473076 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25913 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนฝางชนูปถัมภ์ | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.title | การใช้รูปแบบการสอนกระบวนการคิดแบบคอร์ท 1 เพื่อส่งเสริมความสามารถทางการพูดอภิปรายและการเขียนสะท้อนความคิดภาษาอังกฤษของนักเรียนในระดับก้าวหน้า = Using CoRT 1 thinking process teaching model to promote english discussion and reflective writing abilities of expanding level students / กมลพรรณ องค์ชัย | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0952ko_tpg.pdf | 568.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0952ko_abs.pdf | 501.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0952ko_con.pdf | 485.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0952ko_ch1.pdf | 537.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0952ko_ch2.pdf | 731.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0952ko_ch3.pdf | 592.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0952ko_ch4.pdf | 490.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0952ko_ch5.pdf | 628.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0952ko_bib.pdf | 582.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0952ko_app.pdf | 4.3 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.