Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25739
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRojravee Lekvicheonen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:50:13Z-
dc.date.available2014-09-18T08:50:13Z-
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.govdocTh 305.231 R741Den_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447057en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25739-
dc.language.isoengen_US
dc.publisherChiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2008en_US
dc.subjectChild developmenten_US
dc.subjectChildren -- Educationen_US
dc.subjectSocial skills in childrenen_US
dc.titleDevelopment of daily life skills of the educable mentally retarded children through task analysis training approach focusing on school and family cooperation = การพัฒนาทักษะชีวิตประจำวัน ของเด็กที่มีความบกพร่องทางสติปัญญาระดับเรียนได้ โดยวิธีการฝึกตามหลักการวิเคราะห์งานที่เน้นความร่วมมือระหว่างโรงเรียนและครอบครัว / Rojravee Lekvicheonen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.