Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25698
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชัยณรงค์ จารุพงศ์พัฒนะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:49:51Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:49:51Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 030 ช116ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1426326 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25698 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | สังคมศาสตร์ -- สารานุกรม | en_US |
dc.title | การวิเคราะห์เนื้อหาด้านสาระการเรียนรู้สังคมศึกษา ศาสนาและวัฒนธรรม ช่วงชั้นที่ 4 ในสารานุกรมไทยสำหรับเยาวชน โดยพระราชประสงค์ในพระบาทสมเด็จพระเจ้าอยู่หัว = Content analysis of social studies, religions and cultures learning strand for grade level 4 in thai junior encyclopedia by Royal command of his majesty the King / ชัยณรงค์ จารุพงศ์พัฒนะ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0450cj_tpg.pdf | 473.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0450cj_abs.pdf | 462.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0450cj_con.pdf | 505.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0450cj_ch1.pdf | 663.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0450cj_ch2.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0450cj_ch3.pdf | 513.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0450cj_ch4.pdf | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0450cj_ch5.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0450cj_bib.pdf | 677.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0450cj_app.pdf | 619.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.