Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25657
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | รัชนีกร พานชัย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:49:30Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:49:30Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 507.12 ร112ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1412763 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25657 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | สมการ | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- กำแพงเพชร | en_US |
dc.title | การปรับปรุงการเรียนการสอนเรื่อง ระบบสมการ ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนคลองลานวิทยา จังหวัดกำแพงเพชร = Improving instruction on system of equations for mathayom suksa 3 at Khlonglan witaya school, Kamphaeng Phet Province / รัชนีกร พานชัย | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0450rp_tpg.pdf | 465.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0450rp_abs.pdf | 491.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0450rp_con.pdf | 435.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0450rp_ch1.pdf | 546.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0450rp_ch2.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0450rp_ch3.pdf | 533.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0450rp_ch4.pdf | 984.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0450rp_ch5.pdf | 586.48 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0450rp_bib.pdf | 527.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0450rp_app.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.