Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25639
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิริญญา ทาคำถา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:49:20Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:49:20Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 507.12 ศ373ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1412699 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25639 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน(มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ความคิดและการคิด | en_US |
dc.title | ความสามารถทางการคิดอย่างมีเหตุผลเชิงวิทยาศาสตร์ของนักเรียนช่วงชั้นที่ 3 ที่ได้รับการสอนแบบสืบเสาระหาความรู้ โดยเน้นการใช้คำถามระดับสูง = Rational thinking ability related to science of grade level 3 students taught throught inquiry method emphasizing high level questioning / ศิริญญ ทาคำถา | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsc0550st_tpg.pdf | 455.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0550st_abs.pdf | 466.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsc0550st_con.pdf | 454.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0550st_ch1.pdf | 777.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0550st_ch2.pdf | 2.04 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0550st_ch3.pdf | 570.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0550st_ch4.pdf | 472.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0550st_ch5.pdf | 646.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0550st_bib.pdf | 613.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsc0550st_app.pdf | 968.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.