Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25590
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิชิต แก้วกํอง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:48:52Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:48:52Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 510.712 พ323ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400775 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25590 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงราย | en_US |
dc.title | การพัฒนากิจกรรมการเรียนการสอนเพื่อส่งเสริมทักษะการแก้ปัญหาและการสื่อสารทางคณิตศาสตร์สำหรับนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนสันหนองควาย จังหวัดเชียงราย = Developing instructional activities to enhance mathematical problem solving and communication skills for Mathayom Suksa 2 students of Sann / พิชิต แก้วกํอง | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0949pk_tpg.pdf | 233.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949pk_abs.pdf | 215.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0949pk_con.pdf | 232.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949pk_ch1.pdf | 157.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949pk_ch2.pdf | 385.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949pk_ch3.pdf | 176.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949pk_ch4.pdf | 2.34 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949pk_ch5.pdf | 185.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949pk_bib.pdf | 188.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0949pk_app.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.