Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสวิง หน่อแก้วen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:48:21Z-
dc.date.available2014-09-18T08:48:21Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว 495.910712 ส173กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1382125en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25529-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)en_US
dc.subjectภาษาไทย -- การเขียนen_US
dc.subjectความคิดอย่างมีวิจารณญาณ -- อุบลราชธานีen_US
dc.subjectนักเรียนมัธยมศึกษา -- อุบลราชธานีen_US
dc.titleการใช้รูปแบบการสอนกระบวนการคิดอย่างมีวิจารณญาณเพื่อส่งเสริมทักษะการเขียนสะท้อนความคิดของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาปีที่ 3 = Use of critical thinking process teaching model to promote reflective writing skill of Mathayom Suksa 3 Students / สวิง หน่อแก้วen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.