Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25389
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุนทรี ชัยชนะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:47:00Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:47:00Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 373.181 ส454ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1362649 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25389 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | เด็กพิเศษ | en_US |
dc.subject | การเรียนร่วมของเด็กพิเศษ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การคิดเชิงอนาคตของผู้เรียนในโครงการพัฒนาผู้เรียนที่มีความสามารถพิเศษ โรงเรียนปรินส์รอยแยลส์วิทยาลัย = Futuristic thinking of students in the project for development of gifted students of the Prince Royal's College / สุนทรี ชัยชนะ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0448sc_tpg.pdf | 304.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0448sc_abs.pdf | 254.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0448sc_con.pdf | 220.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0448sc_ch1.pdf | 178.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0448sc_ch2.pdf | 370.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0448sc_ch3.pdf | 230.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0448sc_ch4.pdf | 272 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0448sc_ch5.pdf | 178.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0448sc_bib.pdf | 171.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0448sc_app.pdf | 339.42 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.