Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25358
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุพิตร อินตุ่น | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:46:38Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:46:38Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.26 ส143ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353830 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25358 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | การวัดผลทางการศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การศึกษารูปแบบการเรียนและลักษณะบางประการที่ส่งผลต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนต้น = A Study of learning styles and some characteristics affecting learning achievement of lower secondary school students / สุพิตร อินตุ่น | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
eme0847si_tpg.pdf | 460.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0847si_abs.pdf | 540.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
eme0847si_con.pdf | 494.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0847si_ch1.pdf | 611.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0847si_ch2.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0847si_ch3.pdf | 715.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0847si_ch4.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0847si_ch5.pdf | 806.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0847si_bib.pdf | 506.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
eme0847si_app.pdf | 829.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.