Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25329
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิลาวัณย์ จำปาแก้ว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:46:23Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:46:23Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.6521 ว372ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353624 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25329 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | พหุปัญญา | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การเรียนการสอนแบบบูรณาการพหุปัญญาเพื่อพัฒนาความสามารถในการเรียนภาษาอังกฤษและพหุปัญญาของนักเรียนในระดับชั้นประถมศึกษา = An Integrated multiple intelligence instruction to develop English language learning ability and multiple intelligence of Prathom Suksa students / วิลาวัณย์ จำปาแก้ว | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teng0647wc_tpg.pdf | 222.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0647wc_abs.pdf | 187.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
teng0647wc_con.pdf | 184.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0647wc_ch1.pdf | 409.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0647wc_ch2.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0647wc_ch3.pdf | 410.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0647wc_ch4.pdf | 243.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0647wc_ch5.pdf | 545.97 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0647wc_bib.pdf | 203.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
teng0647wc_app.pdf | 4.05 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.