Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25311
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เสาวลักษณ์ ไชยเมฆา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:46:10Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:46:10Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 495.911 ส517ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347080 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25311 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การเขียน | en_US |
dc.subject | เรียงความ | en_US |
dc.subject | การเขียน | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ความสามารถในการเขียนเรียงความของนักเรียน ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ที่เรียนโดยใช้กระบวนการให้ข้อมูลย้อนกลับ = Composition writing ability of Mathayom Suksa 3 students learning through feedback process / เสาวลักษณ์ ไชยเมฆา | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai0447sc_tpg.pdf | 297.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0447sc_abs.pdf | 190.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai0447sc_con.pdf | 190.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0447sc_ch1.pdf | 330.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0447sc_ch2.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0447sc_ch3.pdf | 376.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0447sc_ch4.pdf | 199.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0447sc_ch5.pdf | 334.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0447sc_bib.pdf | 289.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0447sc_app.pdf | 2.96 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.