Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/25265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจุธารัตน์ ยุกตะบุตรen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:45:41Z-
dc.date.available2014-09-18T08:45:41Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 370.1523 จ442ผen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1346569en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/25265-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectสถาบันราชภัฏเชียงใหม่ -- นักศึกษาen_US
dc.subjectการเรียนen_US
dc.subjectภาษาไทย -- การพูดen_US
dc.subjectภาษาไทย -- การใช้ภาษาen_US
dc.titleผลการใช้กลวิธีการเรียนแบบไตร่ตรองที่มีต่อความสามารถทางการพูดและการประมวลความคิดในการพูดของนักศึกษาสถาบันราชภัฏเชียงใหม่ = Effects of using reflective learning strategy on speaking ability and conceptualization on speaking of Rajabhat Institute Chiangmai students / จุธารัตน์ ยุกตะบุตรen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.