Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/24778
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประชัน เอี่ยมวัน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:20:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:20:27Z | - |
dc.date.issued | 2545 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.1201 ป17112บ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1306782 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/24778 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผู้บริหารโรงเรียน | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การสอนแบบผู้เรียนเป็นศูนย์กลาง | en_US |
dc.title | บทบาทของผู้บริหารสถานศึกษาในการสนับสนุนการจัดการเรียนการสอน ที่เน้นผู้เรียนเป็นสำคัญของโรงเรียนในสังกัด สำนักงานการประถมศึกษาอำเภอแม่วาง จังหวัดเชียงใหม่ / ประชัน เอี่ยมวัน | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm0545pa_tpg.pdf | 74.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0545pa_abs.pdf | 76.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm0545pa_con.pdf | 51.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0545pa_ch1.pdf | 254.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0545pa_ch2.pdf | 650.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0545pa_ch3.pdf | 85.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0545pa_ch4.pdf | 203.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0545pa_ch5.pdf | 399.36 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0545pa_bib.pdf | 108.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0545pa_app.pdf | 176.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.