Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/24645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิมพ์หทัย บำรุงกิจen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T08:19:20Z-
dc.date.available2014-09-18T08:19:20Z-
dc.date.issued2544en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.054674 พ366กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1300636en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/24645-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2544en_US
dc.subjectพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์en_US
dc.subjectการตลาดอินเตอร์เน็ตen_US
dc.subjectธุรกิจen_US
dc.titleการสร้างระบบการจัดการธุรกิจในตลาดอี-คอมเมิร์ซ ของสถาบันเทคโนโลยีราชมงคล วิทยาเขตพิษณุโลก / พิมพ์หทัย บำรุงกิจen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.