Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/24403
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อนุพงศ์ ศรีวงศ์คำ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T08:17:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T08:17:27Z | - |
dc.date.issued | 2544 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 330.0712 อ154ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1283673 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/24403 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2544 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนเฉลิมรัชวิทยาคม | en_US |
dc.subject | เศรษฐศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอสบเมย | en_US |
dc.subject | ครอบครัว -- แง่เศรษฐกิจ | en_US |
dc.subject | ความคิดและการคิด | en_US |
dc.title | การใช้กระบวนการ เอไอซี ในการคิดเรื่องปัญหาเศรษฐกิจครอบครัว ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนเฉลิมรัชวิทยาคม อำเภอสบเมย จังหวัดแม่ฮ่องสอน / อนุพงศ์ ศรีวงศ์คำ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0144as_tpg.pdf | 72.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0144as_abs.pdf | 105.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0144as_con.pdf | 74.19 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0144as_ch1.pdf | 282.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0144as_ch2.pdf | 983.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0144as_ch3.pdf | 130.69 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0144as_ch4.pdf | 256.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0144as_ch5.pdf | 364.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0144as_bib.pdf | 179.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0144as_app.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.