Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/23039
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorลัดดาวรรณ เขมาภิรมย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:44:15Z-
dc.date.available2014-09-18T07:44:15Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 371.26 ล114ผen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353774en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/23039-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectการวัดผลทางการศึกษา -- ตากen_US
dc.subjectคณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอนen_US
dc.subjectนักเรียนประถมศึกษา -- ตากen_US
dc.titleผลของการให้ข้อมูลย้อนกลับที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ต่างกันของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 = Effects of feedback provision on different mathematics learning achievement of Prathom Suksa 4 Students / ลัดดาวรรณ เขมาภิรมย์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:EDU: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.