Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22303
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วินัย นงค์ยา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:37:55Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:37:55Z | - |
dc.date.issued | 2530 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.1201 ว3511ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1112273 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22303 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2530 | en_US |
dc.subject | สำนักงานการประถมศึกษาจังหวัดเชียงราย | en_US |
dc.subject | ผู้บริหารโรงเรียน -- เชียงราย | en_US |
dc.subject | สุขภาพจิต | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นประถม -- เชียงราย | en_US |
dc.subject | การศึกษา -- เชียงราย -- การบริหาร | en_US |
dc.title | ปัจจัยบางประการที่มีผลต่อสุขภาพจิตของผู้บริหารโรงเรียนประถมศึกษาสังกัดสำนักงานการประถมศึกษาจังหวัดเชียงราย / วินัย นงค์ยา | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm0130wn_tpg.pdf | 211.49 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0130wn_abs.pdf | 199.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm0130wn_con.pdf | 166.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0130wn_ch1.pdf | 375.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0130wn_ch2.pdf | 729.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0130wn_ch3.pdf | 295.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0130wn_ch4.pdf | 436.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0130wn_ch5.pdf | 357.54 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0130wn_bib.pdf | 243.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0130wn_app.pdf | 480.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.