Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22274
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วีระวัฒน์ ไชยคำมิ่ง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:37:41Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:37:41Z | - |
dc.date.issued | 2534 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 375 ว3711ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1095414 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22274 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2534 | en_US |
dc.subject | การศึกษา -- หลักสูตร | en_US |
dc.subject | โรงเรียนมัธยมศึกษา -- กาฬสินธุ์ | en_US |
dc.subject | การศึกษาภาคบังคับ | en_US |
dc.subject | โครงการขยายโอกาสทางการศึกษาระดับมัธยมศึกษาตอนต้นเขตชนบทยากจน | en_US |
dc.subject | การขยายโอกาสทางการศึกษา | en_US |
dc.subject | โรงเรียนขยายโอกาสทางการศึกษา | en_US |
dc.title | การมีส่วนร่วมของประชาชนในการพัฒนาหลักสูตรของโรงเรียนภายใต้โครงการขยายโอกาสทางการศึกษา ระดับมัธยมศึกษาตอนต้นเขตชนบทยากจน จังหวัดกาฬสินธุ์ / วีระวัฒน์ ไชยคำมิ่ง | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ci0534wc_tpg.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0534wc_abs.pdf | 1.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
ci0534wc_con.pdf | 2.59 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0534wc_ch1.pdf | 6.2 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0534wc_ch2.pdf | 14.7 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0534wc_ch3.pdf | 5.4 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0534wc_ch4.pdf | 15.78 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0534wc_ch5.pdf | 9.5 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0534wc_bib.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0534wc_app.pdf | 12.13 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.