Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22043
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการบริโภคอาหารขันโตกในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the customers' consumption of Khantoke dinner in Mueang District, Chiang Mai Province / ภารดี ตั้งตระกูล
Authors: ภารดี ตั้งตระกูล
Authors: ภารดี ตั้งตระกูล
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค;อาหารไทย (ภาคเหนือ);ขันโตก
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ภ274ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1499438
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22043
Appears in Collections:ECON: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ20954pt_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_abs.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_con.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_ch1.pdf3.64 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_ch2.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_ch4.pdf14.01 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_ch5.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_bib.pdf256.3 kBAdobe PDFView/Open
econ20954pt_app.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.