Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21578
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สมเกียรติ งามพาณิชย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T07:24:34Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T07:24:34Z | - |
dc.date.issued | 2541 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ส165ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1229296 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21578 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2541 | en_US |
dc.subject | รถยนต์ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ -- การตัดสินใจ | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ใหม่ของผู้บริโภค ในเมืองเชียงใหม่ / สมเกียรติ งามพาณิชย์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ0941sn_abs.pdf | 157.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.