Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorระวีวรรณ พยัคฆชาติen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:12Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:12Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ร117คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522328en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21314-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectอู่ซ่อมรถยนต์ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาด บริการของอู่ปานเซอร์วิส = Customer satisfaction towards services marketing mix of pan service garage / ระวีวรรณ พยัคฆชาติen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark30955rp_tpg.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
mark30955rp_abs.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mark30955rp_con.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open
mark30955rp_ch1.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
mark30955rp_ch2.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open
mark30955rp_ch3.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
mark30955rp_ch4.pdf16.49 MBAdobe PDFView/Open
mark30955rp_ch5.pdf4.86 MBAdobe PDFView/Open
mark30955rp_bib.pdf467.78 kBAdobe PDFView/Open
mark30955rp_app.pdf2.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.