Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21309
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:55:07Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:55:07Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 332.31 พ3611ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1521918 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21309 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ภาพลักษณ์องค์การ | en_US |
dc.subject | พนักงานธนาคาร | en_US |
dc.subject | ธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตร -- ลำพูน | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันต่อแบรนด์องค์กรของ พนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์ การเกษตรจังหวัดลาพูน = Factor affecting corporate brand engagement of bank for agriculture and agriculture cooperatives employees in Lamphum Province / พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark20855pd_tpg.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20855pd_abs.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20855pd_con.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20855pd_ch1.pdf | 1.71 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20855pd_ch2.pdf | 5.12 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20855pd_ch3.pdf | 4.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20855pd_ch4.pdf | 13.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20855pd_ch5.pdf | 7.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20855pd_bib.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20855pd_app.pdf | 2.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.