Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:07Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:07Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 332.31 พ3611ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1521918en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21309-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectภาพลักษณ์องค์การen_US
dc.subjectพนักงานธนาคารen_US
dc.subjectธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตร -- ลำพูนen_US
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันต่อแบรนด์องค์กรของ พนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์ การเกษตรจังหวัดลาพูน = Factor affecting corporate brand engagement of bank for agriculture and agriculture cooperatives employees in Lamphum Province / พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark20855pd_tpg.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mark20855pd_abs.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mark20855pd_con.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open
mark20855pd_ch1.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open
mark20855pd_ch2.pdf5.12 MBAdobe PDFView/Open
mark20855pd_ch3.pdf4.23 MBAdobe PDFView/Open
mark20855pd_ch4.pdf13.01 MBAdobe PDFView/Open
mark20855pd_ch5.pdf7.17 MBAdobe PDFView/Open
mark20855pd_bib.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
mark20855pd_app.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.