Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิจิตร จิตรวศินกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:49Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:49Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 332.1 ว323คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1301804en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21044-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545en_US
dc.subjectธนาคารกสิกรไทย -- บริการลูกค้าen_US
dc.subjectความพอใจในการทำงานen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของธนาคารกสิกรไทย สาขาถนนราชวงศ์ จังหวัดเชียงใหม่ / วิจิตร จิตรวศินกุลen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0545wj_tpg.pdf62.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0545wj_abs.pdf124.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0545wj_con.pdf113.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0545wj_ch1.pdf92.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0545wj_ch2.pdf262.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0545wj_ch3.pdf79.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0545wj_ch4.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
mba0545wj_ch5.pdf323.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0545wj_bib.pdf47.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0545wj_app.pdf189.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.