Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทวีเดช ดวงวิจิตรen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:42Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:42Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ท173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1301770en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21031-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectซุปเปอร์มาร์เก็ต -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้าของลูกค้าในไฮเปอร์มาร์เก็ต อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ทวีเดช ดวงวิจิตรen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0545td_tpg.pdf62.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0545td_abs.pdf184.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0545td_con.pdf221.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0545td_ch1.pdf172.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0545td_ch2.pdf279.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0545td_ch3.pdf93.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0545td_ch4.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open
mba0545td_ch5.pdf421.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0545td_bib.pdf49.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0545td_app.pdf237.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.