Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20905
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อที่อยู่อาศัยของลูกค้า ธนาคารเอเชีย จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / คเชนค์ ดิสภาณุวัฒ
Authors: คเชนค์ ดิสภาณุวัฒ
Authors: คเชนค์ ดิสภาณุวัฒ
Keywords: ธนาคารเอเชีย จำกัด (มหาชน);สินเชื่อที่อยู่อาศัย;สินเชื่อ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2544
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2544
Gov't Doc #: ว/ภน 332.722 ค525ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1280578
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20905
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0444kd_tpg.pdf67.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0444kd_abs.pdf114.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0444kd_con.pdf127.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0444kd_ch1.pdf138.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0444kd_ch2.pdf307.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0444kd_ch3.pdf124.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0444kd_ch4.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open
mba0444kd_ch5.pdf798.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0444kd_bib.pdf52.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0444kd_app.pdf237.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.