Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกฤษดา สุรชาติชัยกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:51:02Z-
dc.date.available2014-09-18T06:51:02Z-
dc.date.issued2543en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.83 ก918ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1264093en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20818-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2543en_US
dc.subjectวิจัยการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่ -- พฤติกรรมen_US
dc.subjectอินเตอร์เน็ตen_US
dc.titleปัจจัยทางด้านการตลาด ที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการอินเตอร์เน็ตเอกชน ในจังหวัดเชียงใหม่ / กฤษดา สุรชาติชัยกุลen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0343ks_tpg.pdf64.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0343ks_abs.pdf131.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0343ks_con.pdf337.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0343ks_ch1.pdf234.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0343ks_ch2.pdf428.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0343ks_ch3.pdf92.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0343ks_ch4.pdf3.1 MBAdobe PDFView/Open
mba0343ks_ch5.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
mba0343ks_app.pdf159.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.