Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/18399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorลัดดา ปันแดงen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T04:07:14Z-
dc.date.available2014-09-18T04:07:14Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 338.542 ล114กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464289en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/18399-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectวัฏจักรธุรกิจ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectเศรษฐกิจตกต่ำ -- พ.ศ. 2551 -- ไทยen_US
dc.subjectโรงแรม -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectสถานตากอากาศ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.titleการปรับปรุงกลยุทธ์ทางการตลาดของโรงแรมและรีสอร์ทในจังหวัดเชียงใหม่ จากผลกระทบวิกฤติเศรษฐกิจในปี 2551 = Adjustment of the hotels and resorts' marketing strategies in Chiang Mai Province resulted from the 2008 economy crisis / ลัดดา ปันแดงen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:SOC: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.