Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมีนา นาคธนen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:17:39Z-
dc.date.available2014-09-18T02:17:39Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 155.2 ม352คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454467en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15122-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- พนักงานen_US
dc.subjectความฉลาดทางอารมณ์en_US
dc.subjectการทำงานen_US
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างความฉลาดทางอารมณ์และคุณลักษณะงานกับคุณภาพการบริการของพนักงานธนาคารพาณิชย์ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The relationships of emotional intelligence and job characteristic to service quality of Commercial Bank Employees in Amphoe Mueang, Chiang Mai Province / มีนา นาคธนen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.