Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14971
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ไตรภพ โคตรวงษา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T02:16:26Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T02:16:26Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 915.9362 ต976อ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1399910 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14971 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | โรงแรม -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.title | อิทธิพลของส่วนประสมการตลาดบริการที่มีต่อนักท่องเที่ยวชาวอังกฤษ ในการเลือกใช้บริการโรงแรมเครือข่ายในจังหวัดเชียงใหม่ = Influences of services marketing mix on British tourists in choosing Chain Hotels in Chiang Mai province / ไตรภพ โคตรวงษา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tim0549tk_tpg.pdf | 298.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0549tk_abs.pdf | 218.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tim0549tk_con.pdf | 254.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0549tk_ch1.pdf | 238.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0549tk_ch2.pdf | 360.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0549tk_ch3.pdf | 201.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0549tk_ch4.pdf | 927.32 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0549tk_ch5.pdf | 287.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0549tk_bib.pdf | 153.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tim0549tk_app.pdf | 183.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.