Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorไตรภพ โคตรวงษาen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:16:26Z-
dc.date.available2014-09-18T02:16:26Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 915.9362 ต976อen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1399910en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14971-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectนักท่องเที่ยวต่างชาติ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectโรงแรม -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleอิทธิพลของส่วนประสมการตลาดบริการที่มีต่อนักท่องเที่ยวชาวอังกฤษ ในการเลือกใช้บริการโรงแรมเครือข่ายในจังหวัดเชียงใหม่ = Influences of services marketing mix on British tourists in choosing Chain Hotels in Chiang Mai province / ไตรภพ โคตรวงษาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.