Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14943
Title: กลยุทธ์การตลาดของธุรกิจนำเที่วในจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษานักท่องเที่ยวชาวไทยที่เดินทางท่องเที่ยวภายในประเทศ = Tourism business marketing strategies in Chiang Mai Province: a case study of Thai tourists traveling within the country / อัญรินทร์ ขจรเวคิน
Authors: อัญรินทร์ ขจรเวคิน
Authors: อัญรินทร์ ขจรเวคิน
Keywords: อุตสาหกรรมท่องเที่ยว -- เชียงใหม่;อุตสาหกรรมท่องเที่ยว -- การตลาด;นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 915.9362 อ113ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1369121
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14943
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.