Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13455
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศรัญญา ไชยวรรณen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:38:00Z-
dc.date.available2014-09-17T09:38:00Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 302.2308 ศ1711สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512607en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13455-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการเมืองen_US
dc.subjectสื่อมวลชนกับการเมืองen_US
dc.subjectอินเตอร์เน็ตen_US
dc.titleสื่อใหม่ในสังคมการเมืองไทย กรณีศึกษา เฟซบุ๊ควอยส์ทีวี = New media in Thai Politics: a case study of voice TV Facebook / ศรัญญา ไชยวรรณen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.