Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13432
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กิติพงษ์ ศักดาทร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:37:38Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:37:38Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 306.482 ก343บ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1495563 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13432 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | ฟุตบอล -- การพนัน -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | สื่อมวลชน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ฟุตบอลโลก'06 | en_US |
dc.title | บทบาทของสื่อมวลชนที่มีผลต่อการเล่นพนันฟุตบอลในอำเภอเมือง เชียงใหม่ : กรณีศึกษาฟุตบอลโลกปี 2006 = Roles of mass media on soccer betting in Amphoe Mueang, Chiang Mai : case study of FIF World Cup 2006 / กิติพงษ์ ศักดาทร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | FINEARTS: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mdad1149ks_tpg.pdf | 449.51 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad1149ks_abs.pdf | 476.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mdad1149ks_con.pdf | 537.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad1149ks_ch1.pdf | 505.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad1149ks_ch2.pdf | 879.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad1149ks_ch3.pdf | 450.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad1149ks_ch4.pdf | 2.79 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad1149ks_ch5.pdf | 763.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad1149ks_bib.pdf | 480.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad1149ks_app.pdf | 447.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.