Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13423
Title: การวิเคราะห์การรับรู้ของผู้บริโภคที่มีต่อภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์ = Analysis of consumer perception on television commercial / ศิริญญา กิตติวุฒิกร
Authors: ศิริญญา กิตติวุฒิกร
Authors: ศิริญญา กิตติวุฒิกร
Keywords: ภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์;โฆษณาทางโทรทัศน์
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว 659.152 ศ373ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1495138
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13423
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.