Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13421
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สืบสกุล ชื่นชม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:37:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:37:29Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.827 ส315ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492714 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13421 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การสร้างชื่อตราผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.subject | การจัดการผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.subject | เสื้อผ้าสำเร็จรูป -- การออกแบบ | en_US |
dc.subject | เสื้อผ้าสำเร็จรูป -- การตลาด | en_US |
dc.title | การประยุกต์ใช้กระบวนการทางการตลาดเพื่อนำมาใช้กับการออกแบบแฟชั่นชุดผ้าฝ้ายเพื่อจำหน่ายสำหรับผู้ประกอบการชุมชน = Applied of marketing process implementing to cotton fashion merchandising design for local entrepreneur / สืบสกุล ชื่นชม | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | FINEARTS: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mdad0354sc_tpg.pdf | 608.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0354sc_abs.pdf | 477.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mdad0354sc_con.pdf | 532.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0354sc_ch1.pdf | 510.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0354sc_ch2.pdf | 1.84 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0354sc_ch3.pdf | 572.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0354sc_ch4.pdf | 5.78 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0354sc_ch5.pdf | 506.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0354sc_bib.pdf | 498.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0354sc_app.pdf | 6.66 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.