Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorโชติพงษ์ บุญฤทธิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:37:16Z-
dc.date.available2014-09-17T09:37:16Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 745.2 ช843กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466586en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13400-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชีบงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์ไหมen_US
dc.subjectการออกแบบอุตสาหกรรมen_US
dc.subjectการสูบบุหรี่en_US
dc.titleการออกแบบผลิตภัณฑ์เพื่อใช้เป็นสื่อรณรงค์ในการโน้มน้าวใจให้ทิ้งก้นบุหรี่ให้เป็นที่ = Product design used as a campaign medium in motivation to dispose cigarette butts properly / โชติพงษ์ บุญฤทธิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.