Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13378
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorระลึก อินเสมียนen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:37:04Z-
dc.date.available2014-09-17T09:37:04Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 741.6 ร117กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451846en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13378-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectพาณิชยศิลป์en_US
dc.subjectภาพลักษณ์องค์การen_US
dc.subjectองค์การ -- การประชาสัมพันธ์en_US
dc.subjectชื่อตราผลิตภัณฑ์en_US
dc.titleการออกแบบอัตลักษณ์องค์กร : กรณีศึกษา บริษัท บลูมอร์โฟ จำกัด = Designing corporate identity : a case study of blue morpho Co., Ltd. / ระลึก อินเสมียนen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.