Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13369
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิภูษิต ทองพิทักษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:37:00Z-
dc.date.available2014-09-17T09:37:00Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 371.6 ว3641กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451815en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13369-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectบริษัท แอ็ดไมร ดีไซน์ แอนด์ ครีเอชั่น (ประเทศไทย) จำกัดen_US
dc.subjectพาณิชยศิลป์en_US
dc.subjectการแบบเลขศิลป์en_US
dc.subjectสิ่งพิมพ์en_US
dc.subjectภาพลักษณ์บริษัทen_US
dc.titleการออกแบบสื่อสิ่งพิมพ์เพื่อสร้างภาพลักษณ์ธุรกิจจำหน่ายสินค้าพรีเมี่ยมและของขวัญ : กรณีศึกษา บริษัท แอ็ดไมร ดีไซน์ แอนด์ ครีเอชั่น (ประเทศไทย) จำกัด = Print media design for branding gift and premium goods business : a case study of admire design and creation (Thailand) Co.Ltd. / วิภูษิต ทองพิทักษ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.