Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฐิติพร จันทพัวศิริศิลป์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:47:12Z-
dc.date.available2014-09-17T08:47:12Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ฐ343คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527258en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10332-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectข้าวก่ำ -- การตลาดen_US
dc.titleความคิดเห็นของผู้บริโภคที่มีต่อส่วนประสมการตลาดผลิตภัณฑ์ ข้าวก่ำ ในเขตอาเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Opinion of consumers towards marketing mix of purple rice products in Mueang District, Chiang Mai Province / ฐิติพร จันทพัวศิริศิลป์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim30855tj_tpg.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open
agim30855tj_abs.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open
agim30855tj_con.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open
agim30855tj_ch1.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
agim30855tj_ch2.pdf4.8 MBAdobe PDFView/Open
agim30855tj_ch3.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open
agim30855tj_ch4.pdf14.8 MBAdobe PDFView/Open
agim30855tj_ch5.pdf3.14 MBAdobe PDFView/Open
agim30855tj_bib.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open
agim30855tj_app.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.