Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10283
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชัยญา สัชฌะไชย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:46:16Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:46:16Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ช116ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526072 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10283 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | โรงแรม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- ลำปาง | en_US |
dc.subject | โรงแรม -- การตลาด | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการ ตัดสินใจของพนักงานขายในการเลือกใช้บริการโรงแรมในอาเภอเมืองลำปาง = Services marketing mix factors affecting sale representatives towards selecting hotels in Mueang Lampang District / ชัยญา สัชฌะไชย | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30955cs_tpg.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955cs_abs.pdf | 688.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955cs_con.pdf | 2.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955cs_ch1.pdf | 984.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955cs_ch2.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955cs_ch3.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955cs_ch4.pdf | 24.95 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955cs_ch5.pdf | 6.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955cs_bib.pdf | 696.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955cs_app.pdf | 8.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.