Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัยญา สัชฌะไชยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:46:16Z-
dc.date.available2014-09-17T08:46:16Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ช116ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526072en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10283-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectโรงแรม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- ลำปางen_US
dc.subjectโรงแรม -- การตลาดen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการ ตัดสินใจของพนักงานขายในการเลือกใช้บริการโรงแรมในอาเภอเมืองลำปาง = Services marketing mix factors affecting sale representatives towards selecting hotels in Mueang Lampang District / ชัยญา สัชฌะไชยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955cs_tpg.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba30955cs_abs.pdf688.77 kBAdobe PDFView/Open
mba30955cs_con.pdf2.16 MBAdobe PDFView/Open
mba30955cs_ch1.pdf984.75 kBAdobe PDFView/Open
mba30955cs_ch2.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
mba30955cs_ch3.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mba30955cs_ch4.pdf24.95 MBAdobe PDFView/Open
mba30955cs_ch5.pdf6.42 MBAdobe PDFView/Open
mba30955cs_bib.pdf696.91 kBAdobe PDFView/Open
mba30955cs_app.pdf8.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.