Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเกวลิน สวัสดิ์รักษ์พงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:53Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:53Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ก577ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1520032en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10261-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectรถบรรทุก -- การตลาดen_US
dc.subjectรถบรรทุก -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกันชนรถยนต์บรรทุกส่วนบุคคลเพื่อการพาณิชย์ของลูกค้าในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting decision making on the purchase of personal pick-up truck bumpers for commercial purposes of the customers in Mueang Chiang Mai District / เกวลิน สวัสดิ์รักษ์พงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba31055ks_tpg.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mba31055ks_abs.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open
mba31055ks_con.pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open
mba31055ks_ch1.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open
mba31055ks_ch2.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open
mba31055ks_ch3.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mba31055ks_ch4.pdf27.12 MBAdobe PDFView/Open
mba31055ks_ch5.pdf8.53 MBAdobe PDFView/Open
mba31055ks_bib.pdf778.65 kBAdobe PDFView/Open
mba31055ks_app.pdf3.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.