Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10224
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอนุตร ฉัตรศิริกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:24Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:24Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 อ154ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1513489en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10224-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectธุรกิจรับเหมาก่อสร้าง -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้รับเหมาก่อสร้างรายย่อยในการซื้อพื้นไม้ลามิเนตในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting small-sized contractors towards purchasing Laminate Flooring in Mueang Chiang Mai District / อนุตร ฉัตรศิริกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30455ac_tpg.pdf473.28 kBAdobe PDFView/Open
mba30455ac_abs.pdf495.18 kBAdobe PDFView/Open
mba30455ac_con.pdf676.28 kBAdobe PDFView/Open
mba30455ac_ch1.pdf364.68 kBAdobe PDFView/Open
mba30455ac_ch2.pdf882.27 kBAdobe PDFView/Open
mba30455ac_ch3.pdf511.57 kBAdobe PDFView/Open
mba30455ac_ch4.pdf7.09 MBAdobe PDFView/Open
mba30455ac_ch5.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
mba30455ac_bib.pdf166.58 kBAdobe PDFView/Open
mba30455ac_app.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.