Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10206
Title: การรับรู้ของธุรกิจก่อสร้างในจังหวัดเชียงใหม่ต่อภาพลักษณ์ตราสินค้า บริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด = Perception of construction business in Chiang Mai province towards brand image of Piboon Concrete company limited / รัฐกร ชาวกัณหา
Authors: รัฐกร ชาวกัณหา
Authors: รัฐกร ชาวกัณหา
Keywords: บริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด;ชื่อตราผลิตภัณฑ์;การรับรู้
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.827 ร113ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512510
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10206
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.