Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10206
Title: | การรับรู้ของธุรกิจก่อสร้างในจังหวัดเชียงใหม่ต่อภาพลักษณ์ตราสินค้า บริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด = Perception of construction business in Chiang Mai province towards brand image of Piboon Concrete company limited / รัฐกร ชาวกัณหา |
Authors: | รัฐกร ชาวกัณหา |
Authors: | รัฐกร ชาวกัณหา |
Keywords: | บริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด;ชื่อตราผลิตภัณฑ์;การรับรู้ |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว 658.827 ร113ก |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1512510 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10206 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.