Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรสรินทร์ วงค์กองแก้วen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:44:20Z-
dc.date.available2014-09-17T08:44:20Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ร187ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510838en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10138-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectบริษัทแดงกลอนประตู จำกัดen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการใช้บริการของลูกค้าบริษัทแดงกลอนประตู จำกัด= Services marketing mix factors affecting customers towards using the services of Dangklonpratu Company Limited / รสรินทร์ วงค์กองแก้วen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054rw_tpg.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_abs.pdf637.07 kBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_con.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch1.pdf925.7 kBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch2.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch3.pdf930.84 kBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch4.pdf17.45 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_ch5.pdf5.94 MBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_bib.pdf640.52 kBAdobe PDFView/Open
mba21054rw_app.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.