Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10129
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วรางคณา เลามาสุวพันธ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:44:10Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:44:10Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 ว172ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510494 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10129 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | ความภักดีของลูกค้า | en_US |
dc.subject | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบความผูกผันของลูกค้าต่อตราสินค้าของธุรกิจบริการ = Comparison of customer engagement towards services brands/ วรางคณา เลามาสุวพันธ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark31054wl_tpg.pdf | 499.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31054wl_abs.pdf | 464.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31054wl_con.pdf | 744.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31054wl_ch1.pdf | 365.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31054wl_ch2.pdf | 992.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31054wl_ch3.pdf | 568.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31054wl_ch4.pdf | 4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31054wl_ch5.pdf | 2 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31054wl_bib.pdf | 268.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31054wl_app.pdf | 652.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.