Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรางคณา เลามาสุวพันธ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:44:10Z-
dc.date.available2014-09-17T08:44:10Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ว172กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510494en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10129-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectความภักดีของลูกค้าen_US
dc.subjectความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์en_US
dc.titleการเปรียบเทียบความผูกผันของลูกค้าต่อตราสินค้าของธุรกิจบริการ = Comparison of customer engagement towards services brands/ วรางคณา เลามาสุวพันธ์en_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark31054wl_tpg.pdf499.23 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_abs.pdf464.51 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_con.pdf744.38 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch1.pdf365.3 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch2.pdf992.54 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch3.pdf568.69 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch4.pdf4 MBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch5.pdf2 MBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_bib.pdf268.77 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_app.pdf652.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.