Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10121
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการซื้อประกันชีวิตผ่านธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting customer decision towards purchasing life insurance via Bangkok Bank Public Company limited in Mueang Chiang Mai District / วสันต์ นัยเนตร |
Authors: | วสันต์ นัยเนตร |
Authors: | วสันต์ นัยเนตร |
Keywords: | การตลาด;ประกันชีวิต -- เชียงใหม่;ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน);การส่งเสริมการขาย |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ว1811ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1509432 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10121 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20854wn_tpg.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20854wn_abs.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20854wn_con.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20854wn_ch1.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20854wn_ch2.pdf | 3.65 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20854wn_ch3.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20854wn_ch4.pdf | 23.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20854wn_ch5.pdf | 8.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20854wn_bib.pdf | 382.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20854wn_app.pdf | 3.7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.