Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10121
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการซื้อประกันชีวิตผ่านธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting customer decision towards purchasing life insurance via Bangkok Bank Public Company limited in Mueang Chiang Mai District / วสันต์ นัยเนตร
Authors: วสันต์ นัยเนตร
Authors: วสันต์ นัยเนตร
Keywords: การตลาด;ประกันชีวิต -- เชียงใหม่;ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน);การส่งเสริมการขาย
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว1811ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1509432
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10121
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20854wn_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba20854wn_abs.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
mba20854wn_con.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open
mba20854wn_ch1.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
mba20854wn_ch2.pdf3.65 MBAdobe PDFView/Open
mba20854wn_ch3.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
mba20854wn_ch4.pdf23.57 MBAdobe PDFView/Open
mba20854wn_ch5.pdf8.27 MBAdobe PDFView/Open
mba20854wn_bib.pdf382.5 kBAdobe PDFView/Open
mba20854wn_app.pdf3.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.