Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Sciences and Technology
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2553
พฤติกรรมการซื้อสินค้าเด็กเล่นของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Childrens toy of consumer behavior in Mueang District, Chiang Mai Province / สมพร ใจสุข
สมพร ใจสุข
2552
พฤติกรรมการซื้อรองเท้ามือสองของวัยรุ่นในจังหวัดเชียงใหม่ = Teenagers purchasing behavior of used shoes in Chiang Mai Province / นนทพร จุติมานนท์
นนทพร จุติมานนท์
2551
พฤติกรรมลูกค้าในการซื้อสินค้าตราเฉพาะของห้างเทสโก้ โลตัส ในอำเภอฝาง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer behavior towards purchasing house brand products of Tesco Lotus store in Amphoe Fang, Changwat Chiang Mai / ภัทราวดี ทิพยดี;"Customer behavior towards purchasing house brand products of Tesco Lotus store in Amphoe Fang, Changwat Chiang Mai"
ภัทราวดี ทิพยดี
2551
พฤติกรรมลูกค้าในการซื้อสินค้าตราเฉพาะของห้างเทสโก้ โลตัส ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer behavior towards purchasing house brand products of Tesco Lotus stores in Amphoe Mueang Chiang Mai / ฉัตรนภา เจริญพันธ์;"Customer behavior towards purchasing house brand products of Tesco Lotus stores in Amphoe Mueang Chiang Mai"
ฉัตรนภา เจริญพันธ์
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลการเลือกซื้อเครื่องดื่มชูกำลังของผู้ใช้แรงงาน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting energy drinks purchase decision of laborers in Mueang Chiang Mai District / คเชน เจียกขจร
คเชน เจียกขจร
2555
พฤติกรรมของนักท่องเที่ยวชาวไทยในการซื้อสินค้าหัตถกรรมพวงกุญแจในจังหวัดเชียงใหม่ = Behavior of Thai tourists towards purchasing handcrafted key rings in Chiang Mai Province / กาญจนา กำแพงแก้ว
กาญจนา กำแพงแก้ว
Discover
Author
1
กาญจนา กำแพงแก้ว
1
คเชน เจียกขจร
1
ฉัตรนภา เจริญพันธ์
1
นนทพร จุติมานนท์
1
ภัทราวดี ทิพยดี
1
สมพร ใจสุข
Subject
3
การตลาด
1
นักท่องเที่ยว -- ไทย
1
ปัจจัย
1
รองเท้า
1
หัตถกรรม -- เชียงใหม่
1
เครื่องดื่มชูกำลัง
Date issued
1
2555
1
2553
1
2552
3
2551